Oferta de cursos online

OFERTA DE CURSOS ONLINE

Turisme Hoteleria i Restauració Empresa i emprenedoria Amadeus Revenue Management

15% de descompte en els nostres cursos ONLINE per a persones desocupades * i ex-alumnes/as
10% DE DESCOMPTE EN CURSOS REVENUE MANAGEMENT (HOTEL·LO PER A PERSONES ATURADES * I EX-ALUMNES / AS

La constant irrupció de les noves tecnologies de la informació i la comunicació estan provocant significatius canvis en tots els àmbits de la societat. Per això, l'aplicació de les noves tecnologies en els sistemes d'aprenentatge s'ha convertit en els últims anys en un dels objectius primordials de l'Escola Superior de Turisme de Barcelona per adequar-se a les demandes socials i de la necessitat de nous perfils professionals.

La nostra formació on-line, respon a aquests objectius i a la demanda creixent de diferents empreses, institucions i particulars. Una programació especialitzada en turisme, hoteleria, empresa i màrqueting.

Els cursos, dissenyats pel nostre professorat, s'actualitzen i amplien constantment i ofereixen abundants recursos complementaris que l'alumne es pot descarregar. A més dels exercicis, el tutor de el curs avalua i corregeix, comentant de manera individualitzada, el treball final de l'alumne.

Cada curs ofereix per si mateix una formació completa en la matèria i, al seu torn, forma part d'un itinerari formatiu pensat per als que vulguin ampliar els seus coneixements o aprendre altres aspectes d'una especialitat concreta. La majoria d'itineraris ofereixen la possibilitat d'una formació presencial a l'finalitzar els mateixos.

El Campus Virtual de l'Escola Superior de Turisme de Barcelona ha estat dissenyat especialment per crear un entorn d'aprenentatge que ajudi a el desenvolupament dels continguts a alumnes procedents de situacions personals i entorns geogràfics dispars. Disponible les 24 hores del dia perquè l'alumne pugui, en qualsevol moment, consultar els continguts de cada mòdul, realitzar les seves autoavaluacions, contactar amb els seus tutors i companys.

S5 Box