Inici
Horari d'estiu (Juliol y Agost):
De dilluns a divendres de 09.00 a 15.00 hores.
Tancant per vacances del 3/8/2024 al 25/8/2024.

C/. Lledó, 11 (Palau Mercader) - 08002 Barcelona

Logo guies def

GUIA DE CATALUNYA 2024
INSCRIPCIONS OBERTES

PRESENCIAL

phone icon

Sobre nosaltres

L'Escola Superior de Turisme de Barcelona va ser fundada al 1991, més de 30 anys al servei de la formació turística i hotelera cobrint les necessitats tant d'aquelles persones que desitgen incorporar-se al sector turístic com de les que desitgen ampliar els seus coneixements adaptant-los a les exigències del mercat laboral actual.

phone icon

Els nostres espais

El centre està situat en el Palau Mercader, un palau del segle XVIII al cor del Barri Gòtic de Barcelona, zona emblemàtica de la ciutat per la seva història, cultura i arquitectura. Disposa d'amplis espais amb aules polivalents dotades dels més avançats sistemes de suport a la formació (mitjans audiovisuals, wifi, ordinadors portàtils per als alumnes) aula de cuina, aula d'informàtica, sala de conferències, terrasses,…

FORMACIÓ PRESENCIAL
Impartim els cursos a les nostres aules del Palau Mercader de Barcelona i en tallers situats en hotels, restaurants,  grans superfícies, etc. garantint una formació totalment pràctica i orientada a les necessitats actuals del mercat laboral. El nostre professorat té una dilatada experiència en turisme, hostaleria, empresa i formació.

SOC
Més de 30 anys avalen la nostra experiència en formació ocupacional.  Per als treballadors en atur, impartim  Certificats de Professionalitat subvencionats el 100% pel SOC (Servei d’Ocupació de Catalunya), el Servicio Público de Empleo Estatal  i el Fons Social Europeu.  Els cursos poden admetre un percentatge de persones en actiu. Els nostres tallers, situats en restaurants, hotels i grans superfícies permeten que l'alumne tingui una formació totalment pràctica. L'aprenentatge en aquests tallers juntament a les  pràctiques que els alumnes realitzen en empreses del sector, degudament seleccionades, garanteixen una alta inserció laboral.

AULA VIRTUAL
Accés a la plataforma tecnològica que proporciona un entorn virtual d'aprenentatge per donar suport als estudiants de la formació e-learning
especialitzada en turisme, hostaleria i empresa. Aquí trobaràs, a més del teu espai personal, un espai virtual per a cada curs on podràs accedir a tots els materials necessaris per treballar.