Oferta de cursos online

cursos-cat

Formació online

Els cursos online estaran a la vostra disposició a partir del setembre de 2014

Els cursos on-line estan elaborats en llengua castellana.

La constant irrupció de les noves tecnologies de la informació i la comunicació estan provocant significatius canvis en tots els àmbits de la societat. Per això, l'aplicació de les noves tecnologies en els sistemes d'aprenentatge s'ha convertit en els últims anys en un dels objectius primordials de l'Escola Superior de Turisme de Barcelona per adequar-se a les demandes socials i a la necessitat de nous perfils professionals.

La nostra formació on-line, respon a aquests objectius i a la demanda creixent de diferents empreses, institucions i particulars. Una programació especialitzada en turisme, hostaleria empresa i màrqueting.

Els cursos, dissenyats pel nostre professorat, s'actualitzen i amplien constantment i ofereixen abundants recursos complementaris que l'alumne es pot descarregar. A més dels exercicis, el tutor del curs avalua i corregeix, comentant de manera individualitzada, el treball final de l'alumne.

Cada curs ofereix per si mateix una formació completa en la matèria i, a la vegada, forma part d'un itinerari formatiu pensat per als qui vulguin ampliar els seus coneixements o aprendre altres aspectes d'una especialitat concreta.

La majoria d'itineraris ofereixen la possibilitat d'una formació presencial en finalitzar els mateixos.

El Campus Virtual de l'Escola Superior de Turisme de Barcelona ha estat dissenyat especialment per crear un entorn d'aprenentatge que ajudi al desenvolupament dels continguts a alumnes procedents de situacions personals i entorns geogràfics dispars.

Disponible les 24 hores del dia perquè l'alumne pugui, en qualsevol moment, consultar els continguts de cada mòdul, realitzar les seves autoavaluacions, contactar amb els seus tutors i companys.

Cursos per a treballadors a l'atur

Els cursos que us oferim corresponen a Certificats de Professionalitat complets, amb pràctiques finals en empreses. Aquests cursos estan totalment subvencionats pel Servei d'Ocupació de Catalunya, el Servei Públic d'Ocupació Estatal i el Fons Social Europeu i per tant no impliquen cap cost per a l'alumne.

Dirigits bàsicament a treballadors en atur, permeten la incorporació d' un determinat nombre de treballadors en actiu.

Llistat de certificats de professionalitat 2022/2023

INFORMACIÓ SOBRE ELS CERTIFICATS DE PROFESSIONALITAT

CURSOS "A MIDA" PER A EMPRESES I ENTITATS

Cursos per a treballadors en actiu

La nostra societat és cada cop més complexa i és per això que es requereix una qualificació més gran per poder atendre les necessitats laborals que es plantegen. Els treballadors actuals han d’estar constantment formant-se per adaptar-se a aquests canvis, no poden quedar-se estancats sinó volen veure com el seu grau de professionalitat es devalua. Els cursos de reciclatge són una eina imprescindible per millorar les competències que els treballadors del sector turístic necessiten.
Els treballadors en actiu poden sol•licitar el finançament dels nostres cursos monogràfics i on-line a través de la fundació tripartita.