Protecció de Dades
POLÍTICA DE PRIVACITAT

E.S.T.BAR S.L. és una institució educativa, amb la visió de  vincular el concepte de formació integral al de les noves tecnologies mitjançant una sòlida relació; on la tecnologia és el medi  i la formació l'objectiu final i; atès que a través de la pàgina Web www.escolatur.com, es recullen  Dades de Caràcter Personal dels usuaris mitjançant correu electrònic, formularis o altres mitjans anàlegs, es fa necessari complir amb la present Política de Protecció de Dades.

E.S.T.BAR S.L. es reserva el dret a modificar la present política de protecció de dades per a adaptar-la a novetats legislatives o jurisprudencials, així com a pràctiques del  sector.  En aquests supòsits, E.S.T.BAR S.L. anunciarà en aquesta pàgina els canvis introduïts amb una antelació raonable a la seva posada en pràctica.

E.S.T.BAR S.L. és la  responsable del tractament de les   dades personals que ens faciliti.

Les dades Personals recollides  per E.S.T.BAR S.L. a través de formularis, correu electrònic o un altre mitjà anàleg, seran tractats amb mesures d'índole tècnica, organitzativa i de seguretat que garanteixen la confidencialitat i integritat de les dades personals que ens faciliti. Amb aquest objecte, E.S.T.BAR S.L.., posarà a la disposició dels Usuaris els recursos tècnics adequats perquè prestin de manera inequívoca el seu consentiment a fi que E.S.T.BAR S.L.. procedeixi al tractament de les seves Dades Personals, i perquè, de manera prèvia a la prestació del consentiment, pugui accedir a la nostra política de protecció de dades. Excepte en els camps en què s'indiqui el contrari, les respostes a les dades de caràcter personal són voluntàries, sense que la falta de resposta a aquestes preguntes impliqui un minvament en la qualitat o quantitat dels serveis corresponents, tret que s'indiqui una altra cosa.

E.S.T.BAR S.L. pot tractar les seves dades personals amb la finalitat de gestió, administració, prestació, ampliació i millora dels serveis en els quals l'Usuari decideixi subscriure's o donar-se d'alta, i l'enviament d'actualitzacions dels serveis, i es tindran en compte per a l'adequació del contingut íntegre del portal a les preferències dels usuaris i el disseny de qualsevol nou element que configuri el portal.

Les seves dades personals no seran cedides ni comunicades a tercers excepte si existeix una obligació legal. I seran conservades el temps indispensable en atenció a les finalitats de tractament, però en qualsevol moment vostè podrà revocar el consentiment atorgat, accedir, rectificar, cancel·lar i oposar-se al tractament de les seves dades enviant un correu electrònic a l'adreça Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.adjuntant còpia del seu DNI, per a evitar l'accés de les seves dades per part de tercers.

Així mateix , en qualsevol moment vostè podrà presentar una reclamació davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades.

E.S.T.BAR S.L. haurà d'obtenir el previ consentiment inequívoc dels Usuaris per a efectuar tractaments de les seves dades amb finalitats diferents a les esmentades amb anterioritat.

Pagament amb Targeta de crèdit: Si tria aquesta forma de pagament,  entrarà en la pàgina web segura de l'entitat financera, en la qual se li sol·licitarà el número de la seva targeta i la data de caducitat. Per a la seva tranquil·litat, aquesta entitat li garanteix una absoluta seguretat  ja que tant les seves dades personals com les de la seva targeta viatgen encriptades gràcies al servidor segur SSL proporcionat per aquesta entitat financera.

Les dades sobre la seva targeta de crèdit no queden registrades en cap base de dades  sinó que van directament a la  TPV (Terminal Punt de Venda) del Banc. Així mateix, en cap moment,  l’ESCOLA SUPERIOR DE TURISME rebrà les dades de la seva targeta, només la confirmació del seu pagament. A fi de facilitar als usuaris els drets que tenen reconeguts legalment, aquests podran dirigir-se i contactar amb E.S.T.BAR S.L., a través de correu postal a la següent adreça:

E.S.T.BAR S.L. Carrer Lledó 11 (Palau Mercader) 08002 Barcelona

E.S.T.BAR S.L., Registre Mercantil de Barcelona, Tom 21.487, Foli 97, Fulla B-22821, Inscripció 1a. C.I.F.: B59748889