Inici

* A hores d'ara aquest curs no està disponible, per a més informació poseu-vos en contacte amb l'escola.

Tarifes Aèries i Emissió de bitllets / TRANSACCIONAL

Afegiu aquest curs a la seva cistella per matricular-se, preu 332,75€

Aquest és el quart curs d'el programa Amadeus e-Learning sobre el sistema de reserves Amadeus. Amb un enfocament pràctic, familiaritza l'alumne amb la recerca de tarifes aèries i l'emissió de bitllets en un entorn real de treball.

IMPORTANT: Tota persona que vulgui matricular-se en aquest curs ha de saber fer reserves aèries a través del Sistema Amadeus.

Curs gratuït: ANÀLISI DEL SECTOR TURÍSTIC per als alumnes que es matriculin en qualsevol dels nostres cursos on-line.
El curs s'inicia cinc dies després de confirmar-se la matrícula.

ATENCIÓ: el simulador de sistema Amadeus, per a cursos transaccionals, éscompatible únicament amb el navegador Internet Explorer v5.5 o superior, no recomanat l'ús de versions Beta (en desenvolupament). Estem treballant en l'adaptació de la mateixa per a la seva compatibilitat futura amb altres navegadors.

Fitxa de el curs

• Classe 12: Reemborsos
  • Classe 13: Exercici Global

Objectiu de el curs

Un cop acabat el curs, l'alumne serà capaç de realitzar de forma autònoma la gestió avançada de reserves aèries.

Al llarg de el curs, l'alumne aprendrà a obtenir informació sobre:

• Consultes de tarifes
  • Classes de reserva
  • Tarifes negociades i canvi de moneda
  • Creació d'una tarifa automàtica
  • Elements necessaris per a l'emissió
  • Reemissió

Per a qui

Aquest curs està dirigit a totes aquelles persones que desitgin iniciar-se o actualitzar-se en l'operativa de el sistema de reserves Amadeus amb les últimes funcionalitats.

Durada

El termini màxim per a la realització d'aquest curs (que s'estima en una mitjana de 60 hores totals d'estudi i pràctica) és detres mesos, que començaran a comptar a partir de la data de matriculació de l'alumne.

Si en aquest termini l'alumne no ha finalitzat el curs, aquest es desactivarà automàticament i l'interessat haurà de matricular-se novament.

Recordeu que disposa de tan sols dos intents per respondre de forma satisfactòria a cada pregunta, de l'Exercici Global.

Un cop finalitzat l'Exercici Global el curs quedarà automàticament desactivat.

Metodologia

Cada un dels dos mòduls que integren el curs de Tarifes Aèries i Emissió de bitllets està estructurat en un determinat nombre de classes lectives i inclou finalment un Exercici Global. En cadascuna de les classes s'incorporen noves funcionalitats de sistema.

Cada classe es va activant automàticament en la mesura en què l'alumne progressa realitzant correctament els exercicis de la classe anterior.

L'última classe planteja un Exercici Global sobre el curs en el qual l'alumne té un màxim de dues oportunitats per contestar correctament una pregunta.

D'aquesta manera, el procés lògic d'aprenentatge ve garantit tant pel contingut com pels elements de control i retroalimentació que incorpora el sistema per assegurar el seu progrés.

El curs ofereix a la pàgina web tot el necessari per al correcte seguiment de la mateixa, així com els corresponents exercicis pràctics.

Titulació

L'alumne rebrà, sempre que el curs sigui superat amb èxit, unCertificat que acreditarà la correcta realització de el curs de Tarifes Aèries i Emissió de bitllets.

Per finalitzar satisfactòriament el curshaurà de superar l'Exercici Global amb un mínim de el 70% de les respostes correctes en un màxim de dos intents de realització per pregunta

És important destacar que l'últim dels dos Exercicis Globals de el curs tindrà doble pes que el primer en la nota final que l'alumne obtingui en aquest curs.