Inici

Durada: 22 hores

Modalitat: Online

Profesora: Gabi Mueller Llegir més

Curs gratuït: ANÀLISI DEL SECTOR TURÍSTIC per als alumnes que es matriculin en qualsevol dels nostres cursos on-line.
El curs s'inicia cinc dies després de confirmar-se la matrícula.

10% de descompte per a persones desocupades* i ex-alumnes / as

* Per beneficiar-te d'el descompte, abans de fer la matrícula, envia'ns per correu electrònic un certificat de l'administració corresponent sobre la teva situació laboral

CONTINGUT*

• 1. Introducció
  • 2. Elements i exemples d'un Forecast
  • 3. Forecast Accuracy
  • 4. Aplicació de l'Forecast: Business Review Meeting
  • 5. Pricing - factor clau per a l'optimització d'ingressos
  • 6. Pricing extern i intern
  • 7. Casos Pràctics
*Aquest curs es realitza a través de la plataforma formativa de Hotel.lo

OBJECTIUS DEL CURS

Aquest curs t'apropa a l'eina Forecasting - previsions - que és un dels pilars de l'Revenue Management que ens permeten preveure la demanda i els ingressos en el futur i així establir la nostra política de preus. En aquest curs aprens tot el que necessites per aprofitar un màxim d'aquesta eina.

COMPETÈNCIES DEL CURS

Un cop superat aquest curs tindràs la formació necessària per a l'ampliació dels coneixements relacionats amb el Revenue Management, aprenentatge dels mètodes per entendre i desenvolupar un Forecast i adquisició de tècniques per mesurar la demanda en el futur i prendre decisions de tarifes. Tenir una visió global de l'Revenue Management i millora de competències d'anàlisi.

REQUISITS D'ACCÉS

Aquest curs és aconsellable per a tots aquells alumnes que tinguin coneixements previs de l'Revenue Management.

ITINERARIS RELACIONATS

• CURS DE REVENUE MANAGEMENT BÀSIC (És aconsellable per superar amb èxit el curs)
  • CURS D'E-COMMERCE HOTELER

S5 Box